Thursday 19 July 2012

saya BUDAK umo 21 :)

Assalamualaikum w.b.t semua reader :)

Tanggal 13 Julai 2012, saya dah menjangkau umur 21 tahun okay ! Alhamdulillah, hooraayyy ! rasa dah besar sangat, umur dh makin ke 20-an kan.. baru tambah 1 ja pon,huhu.. Alhamdulillah ramai yang wish kt saya di facebook and sms pun ada.. happy sangat ! terima kasih kerana mendoakan saya, saya pun mendoakan kalian semua.. 


p/s : ignore the comments.. -,-

dah besar-besar ne saya harap saya boleh menjadi makin 'pandai' dalam melakukan urusan hidup.. bak kata orang, matured? haa,betul la tu tapi x harapkan sangat pun jadi matured sangat2, just mampu berfikir dan berdikari and juga tahu batas-batas as a muslimah..

Tuhan, tolonglah aku.. bimbinglah aku, andai aku sentiasa tersasar dari jalan-Mu, maka tunjukkan aku arah yang sebenar-benarnya,moga aku sentiasa selamat dunia dan akhirat... serta terimalah ampunanku ini........

No comments:

Post a Comment