Thursday 19 January 2012

HOLIDAY for chinese New Year

Assalamualaikum semua :)
 okay cik tiara akan start cuti hari nie sampai 20-29hb ! fuyo0oo, seminggu tu wehh ! so heaven...

so, sebelum balik and x boleh nak update blog dah kt rumah, better tulis awal-awal.. even xde motif sgt pon entry kali ni.. *semua entry pon mcm tu kot* =.-

pesanan saya buat kawan-kawan rapat atau tidak, musuh nyata atau berselindung pakwe tersurat atau tersirat *kalau ada* roomate tercinta dan juga warga IPBA, 

  • moga selamat sampai di rumah, yeay !! 
  • semoga berperangai baik dan tidak melakukan sesuatu di luar jangkaan..
  • semoga jadik anak yang berbakti kepada ibubapa apabila berada di rumah, macam saya.. ^^, ahaks!

ASSIGNMENT MUST NOT BE FORGOTTEN, WE BRING IT BACK WE FINISH IT UP AND WE START TO DREAM to finish it all at home....... muahaha ~~~~

sesungguhnya apa yang terjadi, pati ada hikmah di sebaliknya. belajar dari kesilapan dan jangan menunding jari kepada orang lain. diri sendiri yang buat diri sendiri yang tanggung. apa yang x betul kita betulkan. teguran dan nasihat yang diberikan perlu diambil secara positif walaupun kadang-kadang x faham apa yang dia nak cuba sampaikan.. haish, fikir tiara fikir..

kepada roomate-ku yang semua bloggers-x-aktif-cam-aku : 

 kiri yang ayu, asma tgah yang gojes saya kanan yang cun lisa

kanan : jay my roomate, kiri faizah, my houzmate !

gegurls yang cun-cun semua !! sila siapkan kerja, nanti aku nk copyyy hehe :D

~ SELAMAT MENINGGALKAN IPBA~

No comments:

Post a Comment