Monday 19 September 2011

GENG SBE 2011 SEMESTER 2 !

Assalamualaikum salam sejahtera, kepada anda semua moga bahagiaaa...lalalalala~ hehe sempat lagi nyanyi, cik tiara ni tgah happy ker? hehe, a'aa.. sebab teringat zaman buat sbe kt sekolah dulu2 *padahal baru jer 2 minggu lepas* :D


Meh nak citer sket pasal kenangan aku kat sekolah yang aku pilih kat kelate baru-baru ni, erm sekolah aku p bersama cik fatin and cik ayuni adalah di tepi rumah aku jer.. hah d tepi?? i mean dekat ngn rumah laa,hehe.. lebih kurang 10 minit jer, tapi malangnya still STILL dihantar oleh ayah aku sebab xtaw bawak kete lagi kaaannnnN... sobs3x :(


okay sebelum tu, kawan sek ren aku dulu iaitu siblings aku (jeme) ada la tanya aku ' weh mu wat mano pbs sem ni?' so aku pun jawab ' aku wat kt umah aku jah wey' dengan slumber tanpa bgtaw nama sekolah tu,knon2 dia xtaw laa nama sek tu,hik3.. then turn aku plak tny dia 'mu?' dengan ringkasnya.. jeme jawab 'aku wat kt sek ren pade rajo, sekali nge sep2 sek men.. sapik,amir,bla..bla..' da sebut nama.. PERGHH ! ramai giler buat sek sekali, aku ingat geng aku jer buat situ.. ketakutan dan malu untuk ke sekolah membuak-buak,,,cehh.... ahahaha~ 


THE NEXT DAY, pakai siap2 cantik berselendang pink giteeww ! 
taaruf sorang-sorang lam bilik PK satu yang amat sportim n mampu b'cakap selama 24 jam tanpa henti =,=
untung laaaa.............
ramai giler rakan maktab seMalaysia datang sekolah ni ! haisshh si ustaz jeme and si ustaz amir ni bawak geng la plak!! geng2 ustaz la plak tuhh, memang x bernafas la aku nk cover control diri aku ni yang sememangnya bukan persis ustazah nor bahiyah..choyy..
semua sekali 15 orang, i REPEAT 15 orang !! fuhh..
hmmm, not bad la diorang ni..
and mostly kawan-kawan skolah menengah sekali ngn aku jer pon, yang x kenal just khairy 1 korea 2 devo 3 kak mas 4 paeh 5... hurmm 5 jer kawan baru ! hehe legaa.......


hari PERTAMA, semua malu2 lagi..aku, adik n yuni buat hal masing2 semua, rajin giler ttbe lak kannnn.. ..
..
..
..
..
..
..         
hari KETIGA KEEMPAT KELIMA, isk3 masing2 dah mesra-mesra dah semua,da pandai senyum-senyum, dah pandai bergurau-senda, dah pandai buat geng nasyid, dah pandai kongsi hobi, dah pandai berkomunikasi dah pandai buat nakal dah pandai p makan sama-sama dah pandai amik gmbar sama-sama.... heeee sukanyerrrr !!!! dah okay dah, kami dah jadik GENG SBE BEST !

sebab terlalu sayangkan ahli2 geng kami, kami dah ada group SBE SEMESTER 2 (SEK REN KEB MELOR)nanti senang nak share cerita nk share ilmu nk share tugasan nk upload gambar senangggg !!!
thanks korang
korang sangat hebat
awak dah berjaya buka mata saya, wahai sahabat khairy jamaluddin.. :)

Meh kita usha siapakah dia kesayangans SBE saya.....


TADAA...!!
alamak muka jauh la plak..
jum usha yang lagi dekat n clear plak..








No comments:

Post a Comment