Monday 19 September 2011

ENTRY TERTANGGUH : SYAWALKU BERSAMA MEREKA

ASSALAMUALAIKUM KESAYANGAN SAYA :)
SEMOGA KALIAN MAMPU MELIHAT, MEMBACA, MERASA, MENYENTUH apa saja di depan kalian semua, insyaAllah * pehal aku skema ni?* zasss !!

It has been a long time since I didn't update my blog, there's no new entry to be shared in my 'home' huhu..
Then one day, my heart, my mind suddenly open * translate 100% lam bm-bi * =,= to write pieces about waht has gone through in my life RECENTLY *recently kah??*

HEHE... nk story pasal MY SYAWAL 2011 !!
jeng3x dengan lafaz bismillah.... mulut menganga mata terbeliak.....

sungguh, raya aku tahun ni very2x different from the previous years.. sebab? SEBAB sebab tahun ni beraya sakan dengan rakan seperjuangan aku yang sudah 8 tahun x jumpa, that's mean geng2 sekolah rendah kami ! suka sangat wehh, seriously sangat best ! konvoi ramai2.. makan ramai2..jumpa ramai2.. naik kete ramai2..beraya umah kawan-kawan yang ramai..hehe
okay xmau cakap banyak..
tapi..nk sambung...

yang sangat sedih sekalinya kami satu family xde pon gambar sama2 cm sebelum niee ! sedih kan3x !! ;(
so xde la memori ramai2 sekeluarga kami tahun ni, x masuk gambar la sofa raya ma tahun ni..
xde la rumah yang aku kemas 24 hour sampai baju body glove aku baru beli sem ni kena hape ntah x tanggal !! (nak jugak bgtaw)~ okay habes citer sedih aku... korang lak cemaner? share laaaa !! alalaaaa share la share laa *gewdik mood*
* Here are some memories we built during raya and reunion










HEHE...!

semoga ukhuwwah yang dibina akan berkekalan hendakNya !!

4 comments:

  1. font tu besaukn sikett..rabun mata ak dowh~

    ReplyDelete
  2. and kalau boleh ubah warna background ni. bt la keler putih. n kaler tulisan tu klu boleh avoid wrna yg meriah2 sgt

    ReplyDelete
  3. alaa baru nk meriah,okay :( tapi lmbt2 la sket ekk,heee

    ReplyDelete