Saturday 13 August 2011

oh shit !

ASSALAMUALAIKUM w.b.t

sabtu, hari yg teruk bagi aku. sgt teruk kot. sumpah. ati jiwa kacau. mmg xdpt nk dibandingkan dgn org bertunang or even kawin suploh taun pastu cerai, oke dats was so over n sucks !
chance emas aku yang aku gerenti 90% dapat ari ni da jadi insiden buruk sebanyak 110% buruknya! 
oh Tuhan
kenapa aku jadi begini
wahai hati
sembuhlah kamu
supaya aku boleh gembira semula
tanpa ada masalah jiwa n hati
aku da jadik GILA !!
just because TODAY..

bila lagi aku ada peluang nk dekat ngn dia cm2
org xkan paham
oh,pliss..
just ignore me if u hesitate to trust my feeling!!
*perakumengarutniehagila*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okay enuff
mungkin ada hikmahnya
aku bukan milikmu
walau untuk seminit
ku sedar
itu semua xkan berlaku
NEVER
NEVER
TO BE HAPPENED ~

ohh aku da start jiwang merapu ntaah kemana daahh
haizzz..
T.T
suke ati arr ni blog aku !
ko jgn memain ehh ! *trademark faizul*








SELAMAT BERSAHUR KELUARGAKU DI KELANTAN,INDONESIA,PAHANG,LANGKAWI KAWANKU DI MERATA TEMPAT DAN SI ITAM

sy sayaaanngg korang2 :)

P/S : aku sakit so xley pose esok,bubye ^^,


2 comments:

  1. ary sabtu akuh p0m shit jugak..

    ReplyDelete
  2. huhu, mu bakpo? cer tulih dale blog~ aku merapu jah ni kot,huhu.xdop gap0..

    ReplyDelete