Sunday 14 October 2012

ku berlari berkejar kejaran~

Assalamualaikum semua ! :) *big smile*
adududuuuu sakit ma !! sakit bahu -tangan, sakit betis-kaki, sakit belakang (tulang belakang) and sakit otakk ... (eh?)

penat TAPI berbaloi.. ^________^


yesterday, 13th Oct 2012 was a big big day for me, yeah it's true thou !
because..
I gained a lot of experiences from KL Nike Run 2012..
it such a big event..
mostly participated by chinese..
about 14000 participants registered...
and me, together with other IPBARIANS...
small group only, about 14 persons hehe...

10km...
not 10m...
first try...
I finally succeed in reaching finish line !
ALHAMDULLLAH...
it's worth !
I get another Nike shirt :)
I like collecting shirts...



aku and mira (si jogger terhebat) dah berjanji untuk jog sesama, so yeah yeah kami hayun kaki tangan keluarkan peluh sesama ! seiring sejalan, sweet sangat ! for about 50min we ran and jog together, suddenly I got pancit.. I had sakit perut, senak bak ang ! sakit teramat sangat, ah sudaa cemaner eh... masih jauh lg perjalanan kami.. aku terdemotivate.... hurm.... then, 'mira, kalau kau nak lari kau lari dulu, aku dh x bole, sakit perut ne' sambil kerut-kerut dahi.... pastu, dia dengan muka yg 50-50, 'okay aku p dulu ea,bye'
and aku...teruskan berjalan, tp dengan kadar yg cepat, menuju ke garisan penamat yg entah bila kan kunjung  tiba...
about half an hour, another 3km to reach, tiba-tiba aku nampak kelibat gadis bertudung hijau pekat dalam crowded2 itu.. and then oh maiii itu mira !!! aku akhirnya x percaya aku ketemu dia.. eh, jap.. aku pantas or dia banyak berhenti, xkan la makcik laju tu berhenti banyak kott... aku xcaye sbb dia yg aku kenal x mcm tu... but then after lari-lari ngn dia aku taw dia dh teramat letih, aku pulak still boleh teruskan selepas minum air mineral yg cawan ke-3... kami lari, henti, jalan cepat,jog and continuously doing that... last-last mira hilang  di belakangku, hilang tnpa khabar...sob3x maafkan aku mira, good luck my buddy !



finish line after 80min ran and jog n walk n stop....heeee proud of myself ! *hug myself*
Alhamdulillah geng2 yg lain, ikrimah n nani, izzah n azura, semuanya selamat tiba not more than 2 hours :)
well done guys !

itu sahaja nak kongsi, sebenarnya banyak lagi nk tulis tp key2 laptop ne x mengizinkan:) kalau nk tahu lebih lanjut, pm me..wahh !

- perkara begini pun boleh merapatkan hubungan antara kita,kan-

THE SIX  ACTIVE GOJES :D

finisher Nike T-shirt :D

No comments:

Post a Comment