Saturday 21 April 2012

senang susah bersama..

ya Tuhan, maafkan aku bila mana di saat dia menghadapi kesulitan dan ditimpa masalah aku tidak mampu berbuat apa-apa, melainkan mendoakan kesejahteraan dan ketenangan hatinya nun jauh di sana.. ingin sekali aku berada di sisi yang tersayang setiap masa, setiap saat dan ketika, di kala ku membuka mata tiap-tiap hari.. membantu apa adanya.. tapi, apakan daya..

Aku hanya mampu mendoakan kepadaMu supaya memberi kegembiraan dan kebahagiaan kepada yang tersayang.. semoga hati kami bertaut keranaMu ya Allah, hanya mereka yang ku sayangi,manusia di dunia ni. kau berikanlah kesihatan yang baik kepada mereka semua.. sesungguhnya aku amat merindui mereka semua, facebook x mampu menahan kerinduanku terhadap mereka.. ya Allah yg maha mendengar, penuhilah hajatku ini untuk berjumpa dengan mereka, insan yang kusayangi..

semoga Allah mengampuni dosa hamba-hambaNya lantas memberi peluang untuk memakbulkan doa hambaNya.. Allah yang maha pengasih :)

to far-away beloved : my mom, my dad, my siblings, my aisyah n my habibi I will always pray for you all..
kuatkanlah hatinya dan hatiku jua.. I MISS THEM !!

to you : saya mungkin bukan seorang yang pandai berkata-kata untuk menyejukkan hati yang sedang resah gelisah, tapi ketahuilah kamu sentiasa ada untukku, di dalam doaku.. ku doakan semoga hatimu menjadi tenang dan jernih kembali sejernih air mata air,hehe... jgn lupa berdoa ! strive for ur excellent :) insyaAllah mudah-mudahan ketenangan kembali menjadi milikmu.. I'm sooorrryyyyy ;'(




No comments:

Post a Comment