Friday 9 March 2012

Bila semua dah tension....

Hoho0i orang kampung !! *walaupun x duk kampung sekarang*
and now dengan nyata saya rindukan rumah n isi-isinya..huhu, cepat lah 9pagi..

okay, wassup with our entry? I bet you can intepret what I meant ^^ yeah its about WHEN EVERYBODY IS GOING TO BE TENSION AND ALREADY FEEL TENSION.. because of ? of course the killing assignments. you all memang xkan dapat rasa apa yang aku n budak IPG lain rasa bila semua assignment untuk setiap subjek mula diberi secara serentak dan diberikan hanya kira-kira 2, 3 minggu sahaja untuk disiapkan.. hah? tempoh tu dh panjang?? oh tidakk... seriously x cukup ! bukan assignment jer yang perlu diberi perhatian sepanjang hari belajar.. dalam seminggu akan ada tutorials yang wajib dibuat, n luckily most of them gorup discussion so xde la tension sgt. bila dah rasa tension tu bole share ngan ahli-ahli group yang lain kan? haha *gelak jahat*~ pastu tmbah lagi ngn kelas muzik, hahh amik kau tiara sape suh minat muzik hehh?? toink2x.. pastu tambah lagi masa tidur,lalala..

AND kat sini, nak citer serba sedikit pasal what had happened this week, or recently..
bila tiba jer hari kuliah that is hari ISNIN or MONDAY, akan ada setiap 7 dari 10 orang bermuka monyok dan macam mintak sesuatu yang pedas seperti penyepak untuk dibuat makan breakfast or wat so ever... ntah kenapa tapi hati aku kuat menyatakan sebab diorang tidur lambat semata-mata demi assignment tercinta !! nahh, kan dah rugi masa belajar tu.. apa lagi, aku lau ngntuk mula la meracau merayap tgn ke sini sana, muka tekan-tekan keypad fon, melukis kononnya berseni la katakan.. puii~ tapi aku RESPECT la kat sape-sape yang memang gigih dan ikhlas buat kerja awal n x semata-mata sebab lecturer nak check draft kan * and aku rasa aku bukan tergolong dalam species tu* :'( nangiss...

pastu kan bila semua dah tension akan ada la muka-muka yang kerut-kerut masam,kening terangkat,mulut muncung boleh diikat, jalan sorang-sorang ibarat kawan dah mati.. haih,kenapa la kan.. tapi memang susah pon, orang yang x rasa tension xkan tahu.. hati ni, diri ini yang menanggung pedih,aduhh !! yerks kau tiara.. and then mula la semua pikir pelik kat kwan yang tension tu, ' eh,kenapa ekk dia masam hari ni? salah aku ek?' hehe, so SWEET la hahaii kawan-kawan nie kan.. bagus la tu ad kesedaran friendship cm2.. tapi lau dh perasan kawan tu tgah tension, of course la hubungan persahabatan x berapa nak jernih.. hmmm cemaner nak bikin suh okay balik yer?? tepuk dada tanya lah otak..

conclusionnya, aku memang x suka keadaan yang genting macam ni ! haishhh.. mcm nak maki-maki orang pun ad, asal ad silap sikit jer, pangg kena balas mulut !! x bole mcm ni...huhu
aku admit aku rasa tension nowadays.. maybe dah kurang 'contact' ngn Yang maha Pencipta.. tapi zikir yang dia ajar, baca al-Quran 2x sehari n al-mathurat pagi2 x pernah tinggal..*hee belagak warak jap* aku dah start    
mula sensitip rasa nak simbah asid kt muka orang.. xteruk kan? = =' I FEEL BAD............
n bila aku tension aku akan senyap,senyapppp jerr....
okbaii~
salam sayang untuk semua~


selamat bercuti dan manfaatkan cuti sebaiknya
kepada warga IPG,selamat berPBS / berSBE :)
jadilah contoh guru yang terbaekk !!
DAEBAK !!!!
^_____________^ 



HOLDAY CAN REDUCE THE TENSION :)
happy trying ! 

No comments:

Post a Comment