Saturday 12 November 2011

hard moment for me

Assalamualaikum kawan-kawan saya yang gojes dan hensem2 !


hard moment ? apakah ia ?
SMILE duluu... :)
SUSUN dulu masalah-masalah... I I I I I
1,2,3 okay mula cerita !! blablablablablabla

HAHAHAHA.....







hari ni rasa malas gila nak study ? *padahal sebelum ni pun bukan rajin sgt pon kan mek ras?* zzzz~~ =,=
tapi3 at least aku rajin la sket sebab exam week kan ni... lalala :D

sebab malas nak buat revision? okay maybe alasan nie bebudak sket tapi ni cerita betul ! mak aiihhh, perut aku tbe-tbe laa sakit, buat hal kan... nape ni perut ? nk bermanja ngan aku pun x kena masa.... haihh...
dah kalau perut buat hal memang aku trauma la jugak kan, kalau kaki ker tangan ker sakit, siku ker sakit boleh la trime gak... huhu... adoii parah3, mematahkan semangat jer... elok2 jer before paper Learning and The Learner tu aku rajin jer study ! *peace koyaa*

pastu masalah kad bank la pulakk, choyy betul ! saat-saat aku k duit laa dia buat hal, missing in action ! actually dh lama dh hilangnya tapi yelahh.... :P sekarang nak p beli tiket bas, nak p shoping baju nk kenduri kawin ni baru lah nak terhegeh-hegeh... adoii tiara2 kau memang suka cari masalah, pastu mula la nk sedih sekor2... pfftt~

yang ketiga, paper kedua n seterusnya next week lak, lagii laa aku rehat sebanyak-banyaknyaa... haha..
roomate aku lagi hebat, dia tersilap counting exam days, per lagi pulon study lahh ! yang aku ni pelik bin ajaib lah minah ni tekun giler dating ngn buku2nya sampai x ingat aku kt sebelah dia ni...sobs100x *ttbe nak bermanja lak* dh baru beberapa jam yang lepas dia tahu dia silap, so per lagi terus date ngn laptop pasang movie layan bollywood laaaa !! kih3x, buku ntah kemana daa nya... so comeyy ko asma ! ^______^

ada x kata-kata yang boleh memuhasabahkan diri aku sekarang ? hurmmm...

HAHA, ni sah2 laaa... x bagi semangat tapi aku suka !!














YESS I LOVE YOU !
LET'S KEEP STRONG HONEY ! 

so, malam ni kita saabung dating yer buku ELT METHODOLOGY sayang........

No comments:

Post a Comment