Saturday 2 July 2011

ELAUN + SHOPPING TIME

oke, referred to my entry above ! memang ni la masa sesuai untuk pegi beli-belah heeehhhh !! *senyum nampak gigi* weekends ni straight aku kuar, untuk menghabiskan tenaga yang ada bersama duit2 kesayangan aku yang kerajaan kasik *baiknya kerajaan*

1st day aku pergi - digital mall iaitu tempat gadget2 laptop, kamera, segala jenis mp, hp n etc.. tapi aku beli printer ! jeng jeng jeng.. :P sgt lah penting bnda alah nie wey~~

2nd day aku pergi - masjid jamek !! tempat ni sgt lah crowded n merambangkan mataku yg sedia rabun nie =,= sebab kt c2 lah segala jenis keperluan p0mpuan ada kt c2, hah nak beli keperluan untuk raya pun situ lah *aku suggest*.. tadi usha baju raya,not bad lah~ tapi tup tup p beli brg lain.. 3 shawls, inner shawl n kasut kuliah kt s.o.g.o.. oh yaa eyeliner n wet tissue d 'penjaga' ~ heheh ~
p/s : kena selalu  ati2 p sana, bnyak kes copek berlaku sbb org ramai sgt n kena pndai jaga diri lahh *termasuk jaga duit sekali* hehe~~ ari sabtu ada pasar male weyyhh, sgt lahh syokk n ramai ore g c2 !!

3rd aku akan pergi - mid valley ! untuk membeli BANTAL LEMBUT n sabun mandi, tu jah.. xley beli banyak2 nti abes duit.. ma baru ja pesan jgn boros ~hurmmm, ma ni mace x kenal lak ank dara bongsu dia ni :P


No comments:

Post a Comment