Tuesday 28 June 2011

n0-specific-j0b-t0-do

SALAM 1 MALAYSIA ! 

semalam tid0w pukul 330am lepas chatting ngn MR.HAMSTER~ tup tup pagi ni bangun pukul 900am, wah awal giler ! *mo0d : bangga* senyum hingga ke telinga.. ^______________^ haha,xdak m0tif.. sebab per tid0w lambat? SEBAB HARI INI ADA SATU KELAS JERRR,yakni kelas CHILDREN'S LITERATURE.. jangan jeles u o0lss !! peace yawww~
hehe.. and hari ni f0r the first time aku x pakai baju kurung tanpa sebab, baju kemeja pon bukan, baju batik pon bukan, baju kebaya? lagi laa bukan.. hari ni aku pakai baju pj tanpa sebab,huargh3 jahat giler aku langgar peraturan maktab..*berani kau mentang2 cikgu disiplin xde skunk!!* alaaa, kwn2 ku pon pakai gak tp bukan semua. yang nak main jer ari ni pakai.. aku malas nak berjangok2 p kelas ari nie,walhal satu kelas jer.ceittt... maafkan sy lecturer sebab x pakai baju kurung,ni jer sy mampu..sob sobs sobs... mau tangok baju pj aku? aku bnayk baju pj,mengalahkan budak k0s pj lak aih...
haha..nampak jerawat lagi dari baju tu ! dem..
 OH LUPA GAK NAK BAGITAW.. SAYA MINAT SEP NI, EVEN KALAH NGN SEPAH TP THEY R STILL DAA BEST FOR ME..!! :)

J.O.Z.A.N !!

4 comments:

  1. yes..ary ny akuh bgum awl jgk..kul 1..lalalala

    ReplyDelete
  2. haha~ bakpo x sedar ado komen selit cni? kul 1 sokmo,meme time dio daa,:P

    ReplyDelete
  3. huhu..laem kali ejah lar settim 2..klu ad0w k0mem,sapa ek0t email..just chck email jah..

    ReplyDelete
  4. email tu penuh ngn fb,skali ngn fb lak~ huhu

    ReplyDelete